Hos Fastighetsteknik ges du möjlighet till ett stort eget ansvar inom ordermottagning, kundfakturering, ankomstregistrering och bokföring av leverantörsfakturor & hantering av påminnelser. Vidare vara behjälplig i att utveckla de administrativa systemen och besvarar samtal och mail från kunder gällande order, felanmälan, ekonomi- och fakturafrågor.

Vid rätt person och erfarenhet finns möjlighet att även utvecklas till löneadministratör.   Du arbetar i nära samarbete med övriga på ekonomiavdelningen som idag är 4 personer och rapporterar till ekonomichefen. Formella krav

  • Erfarenhet av att arbeta med liknande arbetsuppgifter och kunskap av det ekonomiska flödet
  • Kundfakturering är en stor del av jobbet idag och är meriterande
  • Du har flytande kunskaper i svenska och uttrycker dig mycket väl i tal och skrift
  • Goda kunskaper i Excel
  • Erfarenhet av Pyramid, Ascendo & löneadministration – Visma (agda) är mycket meriterande

 

För att lyckas i rollen är du en person som tar ansvar för ditt eget arbete och driver det självständigt framåt. Du arbetar naturligtvis strukturerat och utför dina arbetsuppgifter noggrant. Du drivs av att ha tempo i ditt arbete och kan snabbt ställa om efter nya förutsättningar och gillar att lösa problem. Eftersom du arbetar i nära kontakt med både kunder och kollegor ser vi att du är naturligt serviceinriktad, kommunikativ och har en god samarbetsförmåga. Plats: Norrköping Lön: Enligt överenskommelse

Vid frågor kontakta Jonas Gustavsson Marknad & HR Chef Mobil:0708-37  55 07

Alt. mail: jonas.g@fastek.se

Med vänlig hälsning

Jonas Gustavsson

Marknad & HR chef